Opptur

Denne helgen har bare vært helt fantastisk. Faktisk en av de største oppturene så langt denne våren. Nydelig vær, besøk av søsken, gode venner og sosiale sammenkomster. Nå kan vi, som da vi var små, være ute i gatene bare for å være med hverandre og nyte solen. Og leke. For de av oss som er litt barnslige. Ikke det at jeg har tenkt å skrive så mye denne gangen, det er jo tross alt frustrerte fruer på tv! I går var jeg, Mona, Morten og Jonas på Mark Knopfler konsert – helt fantastisk, og ikke TAMT, slik BT omtalte konserten. Han spilte noen av de gamle slagerene som bl.a. Sultans of Swing, Why Aye Man(som er min favoritt), Romeo and Juliet, osv.

Idag har vi bare vært ute i solen og kost oss, vært på Sørensens tobakk (faktisk) og grillet i Nordnesparken. Været har vært fantastisk. Jeg har tilogmed blitt solbrent i ansiktet! Trodde ikke jeg skulle si dette, men JIPPI!!! =) Nå starter innspurten til eksamen, så da er det bare å låse seg inn for en måneds tid for å prøve å lese litt… Nok for denne gang, det kommer nok litt mer skikkelig skriveri senere en dag. Frustrerte fruer!

Jadasåneidaså

Lille lundgårdsvann i finværet

8 kommentarer

Filed under Dagligdags

8 responses to “Opptur

  1. miside

    bakke?
    koffor står d at eg kan skrive innlegg på din blogg? kan du d på min? hehe
    trur nemlig du har åpna den for meg eller noe.. eg kan vertfall gå inn og redigere på den viss eg vil … HMMMM

  2. Siri

    Finnes ikke noe bedre å gjøre enn å sitte og spise is i solen med vennene sine😀

  3. theresesblog

    Vesle Bentemor er ute å nyter været i Bergen by,
    og gleder seg til dagen i morgen, så god, så ny.
    Ei vet Bente hva hun har i vente,
    det er mye som kan skje med slik en bra jente.
    Kanskje hun lærer noe nytt mon tro,
    om diskre mattematikk eller info132.
    Nei det jammen ikke godt å si,
    hvordan vår neste dag skal bli.
    Men jeg gleder meg vilt til vi på datalab sitter,
    og Bente’s varme latter på oss andre smitter.

    – Therese 21 år
    Hehe, er litt i det poetiske hjørnet i kveld…:)
    jadasåneidaså…;)

  4. Siri

    OOOO, skikkelig bra dikt Therese!! Er det det fine været som gjør deg så poetisk kanskje😉

    (Foresten Bentus, «Bente goes real», er ikke det litt rip off fra en annen blogg jeg har sett??!!)

  5. Bente

    Annen blogg?? Hmm.. jeg «tok» det heller rett fra Gunnar:P Hvem tenkte du på?

  6. Tess

    HAH jeg leste «bestemor» i diktet ditt, Therese.
    Så nå lo jeg litt. Takk.
    Men ja, veldig bra!

    Og nå kom jeg på hva Bente goes real minner meg om; ingen ringere enn Gunnar goes comfortable!
    Oje.

  7. Siri

    Har du ikke hørt om den beryktede, verdenskjente og populære bloggen «Siri goes public»!!??

  8. bakke1

    Hehe, jo selvfølgelig:) Men det har ikke noe med gunnar å gjøre, men det har min:P

Legg igjen en kommentar

