Oppstart

Hei.

Dette er da min første blogg, noensinne. Vi hadde en foreleser som kom fra nrkBeta, som gav oss noen tips. Det ville være mye lettere å få oss jobb om vi har publisert noe på nett, og da er hvertfall en blogg en god start. Denne forelesningen var faktisk den mest interessante så langt i år, der han tok for seg mange morsomme ting, som f.eks. forskjellige typer videoformater, kvaliteter, egne verker (årstidene forvandler seg ved hjelp av bilder, veldig bra laget), o.l. Link til nrkBeta: [http//:www.nrkbeta.no]
Jeg har som mål å få skrevet ned litt interessante ting som angår de fleste av oss. I tillegg håper jeg da at noen vil lese det jeg skriver, for er det ikke derfor en blogger? Hvis jeg ikke skriver ofte nok, må dere bare kjefte på meg. Enjoy!

-Bente

4 kommentarer

Filed under Dagligdags

4 responses to “Oppstart

  1. sirisblogg

    Hei hei, ja nå har jeg skikkelig store forventninger altså🙂 Lykke til lille venn😉

  2. Herlaug

    Hei!
    Spennande! Bare vent, snart kommer eg også😉

  3. Nemmen sku du sett! Endelig komt deg inn på bloggerverden Bentis;)

    Congrats mai frend!😉

    Legger bloggen din til i min blogg eg då! tjohopp!

    -ratshjoo-

  4. miside

    tja.. syns ikkje akkurat at du har skrive så veldig flittig😛

    Helsing Åshild som og e med i gjengen😀

Legg igjen en kommentar

